2009. augusztus 3.

Kuki gondok

Megjelent a védőnő nálunk röpke 2,5 hónap kihagyás után. Igazából meg sem akarta nézni a gyereket, én kértem meg hogy nézzen rá a kukira hogy minden rendben van-e vele.
Háááát. Azt mondta hogy ritka, hogy ilyen szűk legyen - igaz ami igaz kb 2mm-es volt a lyuk rajta, de ne aggódjak majd 2 évesen "megszerelik" a sebészeten. Na persze! Kérdeztem hogy van e bármi amit tehetek, de közölte hogy semmit, ez ilyen. És ne is próbáljam meg hátrahúzni mert ha hátraszorul akkor el is halhat a makk! Komolyan! Hogy miért kell a kismamákat állandóan valami szarral beparáztatni??
Aki ismer tudja hogy én nem vagyok az az annyiban hagyós fajta de persze kárt sem akarok tenni benne, így kikértem egy másik védőnő véleményét, tanácsát is. Cselesen nem mondtam el neki hogy mit mondott az én védőnőm, nem akartam befolyásolni, csak megkértem hogy nézze meg Gergő kukiját.
Nézegette, nem mondott semmit aztán egy pillanat alatt hátracsúszott a bőr vagy 3mm-t a keze alatt. A gyerek épp a saját kezeiben gyönyörködött és a szeme sem rebbent közben így biztos nem fájt neki. Aztán azt mondta a védőnő, hogy most már minden rendben lesz ne aggódjak. Én is hátrahúztam neki annyira, hogy érezzem hogy mennyire szabad, majd bekentük neki mert egy kis hámsérülés azért lett rajta. Persze nagyon félve húzom neki, mert fájlalja egy kicsit és kenem ezerrel hogy hamar begyógyuljon, de most ismét kiderült, hogy ha elhiszem és annyiban hagyom a dolgokat akkor egész biztos hogy a sebészeten kötünk ki. Így legalább nem rajtunk fog múlni, mi mindent megteszünk hogy magától rendeződjön ez a kuki ügy.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése