2009. augusztus 24.

Szörnyű!

Borzasztó ideges vagyok!
Késő délután óta újra érzem azt az erős szagot Gergő pisijén! Már napközben feltűnt hogy egy kicsit nyűgös. Nagyon nehezen tudtam elaltatni, több mint egy órán át próbálkoztunk mire sikerült. 3/4 órát aludt, felébredt de csak evett majd azonnal vissza is aludt. Ekkor már nagyon enyhén de éreztem valamit, de a fene sem gondolta, hogy az. Majd aludt két és fél órát. Ezt már nagyon furcsáltam, hiszen már idejét sem tudom hogy mikor aludt napközben ennyit egyben. Alvás közben szaglásztam a pelusát de nem volt semmi, így utólag csak azért mert álmában nem szokott pisilni.
Amikor felébredt kicsit kába volt, de valószínűleg csak a hosszú alvás miatt. De aztán mosolygott és vidám volt viszont sajnos ekkor már egyértelműen érződött az a szag. :(
Tisztába tettem, illetve megvártam hogy pisiljen egyet a pelenkázón, és megnéztem a tesztcsíkot. Hát nem tudom... vér egyértelműen nincs benne, de a fehérje és a bacit nem tudom biztosan. Ha van benne akkor az egyik zöld, a másik pedig rózsaszín lesz. De összenézve a tisztákkal az is zöld meg rózsaszín!!! És ezen is csak nagyon halványan látszik a zöld és a rózsaszín szín.
Felhívtam Keresztaput, azt mondta reggel menjünk be a kórházba. De hol van az még, és sajnos most már sír is, és Gergő sosem sír csak ha tényleg valami baja van. :(
Péntek óta már csak a csökkentetett adag antibiotikumot szedjük, de most este beadtam neki a második adagot is. Legalább reggelig ne romoljon tovább a helyzet. Láza nincs és végül el is aludt, de nagyon aggódom.
És holnap újra ki kell tegyem a vér és vizeletvételnek, sőt valószínűleg szuri is lesz, meg megint az órákig tartó várakozás..... És ki tudja ezúttal haza engednek-e minekt??

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése