2009. augusztus 9.

Vesebaj

Sajnos csak utolért minket, bármennyire is igyekeztem és tettem meg mindent hogy elkerüljük. Nem volt sok előjele, vagyis így visszatekintve már lehet hogy az ahogy a kis lábát összekulcsolva lefeszítette a kukiját már azt jelezte hogy kellemetlen neki a pisilés, nem tudom. Az is lehet hogy ez az egész csak húgyúti fertőzés és a kukijára kapott kenőcs ami a bőrsérülésre volt ment be a kukija nyílásán és okozott valamit. Nem tudom. A lényeg, hogy időben észrevettem így nem lett különösebb gond.
Az egyetlen jel amire felfigyeltem tegnap a hajnali szopinál hogy elég büdi volt a pelenkája. Azt hittem bekakilt így tisztába tettem, de nem volt csak pisi a pelusban. Ekkor még nem is gondoltam semmire. Visszaaludtunk és kb. 2 óra múlva ébredéskor megint éreztem ezt a büdi szagot a pelusból. Tisztába tettem és megint csak pisi volt, és egyértelműen a pisinek volt ez az erős kellemetlen szaga. Ekkor már gyanakodtam hogy ilyen jellegű gond lehet, felhívtam anyát mi a véleménye és ő is így gondolta.
Gyorsan előkerestem a vizelet tesztcsíkot amit itt hagyott nekem. A következő gond az volt hogy szerzek tőle pisit, mert a mai pelenkák már annyira jól felszívják a nedvességet hogy akárhogy nyomkodom rá a papírt nem jön ki belőlük semmi. Először megpróbáltam egy zacsit ragasztani a kukijára de pikkpakk odanyúlt és lekapta. Ezután én fogtam rá a kukijára a zacsit, hasra fordítottam a karomban és úgy járkáltunk hogy így mindenképpen a zacskóba megy majd a pisi, de ő nyert, a karom előbb elfáradt mint produktum lett volna. Így utolsó ötletként leraktam a habtapira meztelenül és ott vártuk a pisit. Meg is lett az eredmény, a tócsába gyorsan belenyomtam a tesztcsíkot. Sajnos még mielőtt megnéztem volna tudtam hogy gond van mert a pisi nem volt tiszta hanem kis darabkák úsztak benne, mint utólag kiderült ez genny volt. A Tesztcsík 3 helyen is zöld lett illetve egy helyen bordó. A leírás szerint ezek vért, baktériumot és fehérjét jeleztek a vizeletben ami nagyon nem jó.
Felhívtam a védőnőt, hogy elkérjem a gyerekorvos számát. Elmondtam mi a baj, meg is adta, persze közben kiderült hogy nekem is megvolt. A gyerekorvost háromszor hívtam, nem vette fel. A legjobb az egészben az, hogy a mai napig egyik sem hívott, hogy hogy vagyunk mi történt. No comment. Csak azt nem tudom minek megy az ilyen gyerekorvosnak??
Felhívtam keresztaput (gyerekorvos) hogy mit mond, és tekintettel a meglévő veseproblémánkra azt mondta hogy mindenképpen azonnal menjünk be. Lehet hogy semmiség az egész de ha mégsem akkor hétfőig az egészséges vese is begyulladhat. Persze eddigre Péter úton volt Hatvanba harmadmagával az autóval. Telefonon egyezkedtünk hogy mi legyen, végül egy kedves barát, Balázs jött értünk, hogy bevigyen a kórházba, még egyszer köszönet neki érte! Mire ideért összepakoltam Gergőnek is meg magamnak is mindent lelkileg felkészülve ara hogy bent kell maradjunk. Olyan ideges voltam, befelé menet alig tudtam a beszélgetésre figyelni. Gergőn továbbra sem látszott semmi, vidám volt illetve az autóutat végig aludta ahogy mindig, amikor csak megyünk valahova.
A kórházba hamar előkerült az ügyeletes doki és az előzményeink láttán azonnal fel is vette Gergőt az osztályra bent fekvő betegnek. Vizelet és vérvétel következett, egyik sem volt egyszerű. A vérvételnél nekem kellett lefognom, szegénykémnek a bal könyökénél látszó vénát szúrták meg, de persze nem ment simán, a nővér még mozgatta is benne a tűt mert nem jött a vér. A végére már rekedtre sírta magát, én vele együtt sírtam. :( A pisihez egy zacsit ragasztottak a kukija köré. Persze az első lecsúszott és a pisi mellé ment, így még egy kellett. Szerencsére eddigre álomba szopizta magát és ezt a részt már átaludta. Közben lázat is mértek de nem volt csak 37,4. Ezek után még meg kellett várjuk a vizelet eredményét. Sajnos tele volt bacival meg gennyel.
Mivel nem volt Gergő lázas és szemmel láthatóan jól volt, ismét vidámkodott meg kurjongatott a a többi bent fekvő gyerek meg látogatók nagy örömére, így haza engedtek minket azzal a feltétellel hogy ha belzasodik akkor azonnal vissza kell menni illetve minden nap be kell járjunk szurira.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése