2009. augusztus 17.

Fogacska

Persze mikor máskor, mint amikor egyébként is kínozva van szegénykém, pont a kórházbajárós szuritkapós héten találta ki az első fogacska hogy kibújik. Túl sok előjele nem volt, nem nyáladzott túlságosan, csak a rágózás volt ami arra utalt hogy ott történik valami. Igazából nyűgös volt, de én ezt meg a betegség meg a sok szurkálás számlájára írtam. Aztán kedden este láttam valami szöszt a nyelvén, benyúltam hogy kiszedjem neki és egyszer csak megszúrta valami az ujjamat. Akkor még épp csak a hegye volt kint, azóta már nőtt kb 2mm-t de egyelőre nem mutatja még meg. Csak ha ügyeskedem és lehúzom az ínyét ő meg egy pillanatra elveszi róla a nyelvét akkor látható.
Viszont a nyűgösség és nagyon rosszul alvás azóta sztenderdé vált. Már bevetettem Chamomillát, Vibrucol kúpot, rágókák tömkellegét, mert persze csak hogy ne legyen egyszerű a második fogacska is most akar kibújni. Még nem törte át az ínyét de egyértelműen látszik a fehér teteje.
Megpróbáltam lefotózni de csak ennyire jutottam :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése