2009. augusztus 25.

Egész napos szenvedés

Hál'istennek a pisi üledék téren negatív lett. Még a tenyésztést kell majd megvárni, az 2 nap. Egyelőre úgy néz ki hogy vaklárma volt de azért nem hiszem, mert Gergő nagyon nagyon nyűgös, egész nap csak szenvedtünk, kb. két percnél tovább semmi nem volt érdekes, kiabált meg úgy csinált mint aki hiperventillál, kapkodta a levegőt és közben híííízett. Sokszor az sem volt jó ha a kezemben volt, nyöszörgött. Ha pelenkáztam az is baj volt. Egész nap hulla fáradt volt de összvissz fél órát aludt. Most fél 8kor kiütötte magát álomba szopizott és arra sem ébredt fel hogy átöltöztettem átpelenkáztam.
Szóval szerintem ennyi nyöszörgés és szenvedés egész eddigi kis életében nem volt összesen mint ami mára jutott. Tuti az használt, hogy este beadtam neki még egy adag gyógyszert, mert reggelre már nem volt büdi a pelus viszont a kis szervezete azért kiborult. Kb fél órát foglalkoztatta Péter amíg ettem meg Monkot néztem és a vége az lett hogy ez a gyerek el van rontva és hagyjuk sírni. Hát köszönöm!

Azért volt néhány jó pillanat is ma, először feküdt a homokban


Majd benyomott egy egész doboz konyakmeggyet :D


illetve könyvmolykodott is :D (nem hiába, anyja fia!)

2 megjegyzés:

Kaccs írta...

Szia Gergő!
Berci nevében is jobbulást neked, de azért a csokisdobozt elnézve az étvégyad nagyon jó!:)Anyának meg kitartást!

Kaccs&Berci

Boo írta...

Köszönjük a jókívánságot! :) Igaz ami igaz imádom a pocakomat, szerencsére cicikék kifogyhatatlanok!

Megjegyzés küldése