2009. augusztus 28.

Megint annyi minden!

Valljuk be ezt nem lehet elég korán kezdeni! Anya is minden nap előtte ül, így bőven volt alkalmam ellesi minden csínját-bínját. Aztán amikor anya nem figyelt, és végre egyedül hagyott vele, rávetettem magam és gyorsan elkezdtem rajta mindent csinálni amit anyától láttam, sőt többet is mert ha jól emlékszem neki nem lógott a szájából az egér. Azt hiszem ha megtanulok ülni függő leszek én is!




Ma megvolt az első néhány kanál hami. Az az igazság, hogy jó is volt meg nem is. Érdekes volt mert végre ugyanúgy ehettem ahogy anya meg apa szokott, de azért közel sem volt sem olyan puha tejszagú mint cicikék és hát mit mondjak az állaga sem meg az íze sem vetekedett a fini tejcsivel. De nem akartam anyának csalódást okozni így hősiesen nyitottam a számat ahányszor csak közelített a kanállal, viszont volt hogy nem bírtam tovább mert egy nagyobb darab érkezett és bizony öklendeztem és kiköptem. De anya nem lett szomorú, azt mondta minden nap próbáljuk és egyre több megy majd a pocakomba. Hát..... én inkább maradnék a tejcsinél.



Anya ismét egész délután próbálta lefotózni a fogaimat, mind a kettőt! De csak ennyire jutott, jól eldugtam, hiába próbálta lekapni őket :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése