2009. augusztus 8.

Fordulás

Még egy hetet voltunk a Tisza mellett. Két jelentős esemény történt. Az egyik, hogy Gergő megittam élete első gyümölcslevét. Na jó kb. 15-20 milit. Először annyira nem ízlett neki de utána már nem is akarta kiengedni a kezéből az üveget.
A másik esemény egy nagyon misztikus dolog volt, ugyanis senki sem látta megtörténni. Kicsi porontyom állítólag pénteken átfordult hátról hasra. Igazából ez egy nagyon jó hír, mert eddig sok hajlandóságot nem mutatott eme jeles sportág gyakorlására, de!. Amikor utoljára láttam a fa alatt feküdt és nagyban aludt. Én elmentem motorral vásárolni és az apjára és nagyszüleire hagytam. Ja igen és ki ne felejtsük Dogmát mint kulcsszereplőt! Amikor elindultak kikísérni a vendéget Gergőkém a továbbra is a fa alatt feküdt és elmélyülten tanulmányozta a mozgó leveleket. Amikor jöttek visszafelé Gergő egyszer csak a hason volt. A nagy mutatványt nem látta senki csak a végeredményt. Mivel kicsikém azóta sem mutat semmi hajlandóságot hogy megismételje így én szinte biztos vagyok benne hogy Dogma mancsa van a dologban! Odament és lökött rajta egyet! :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése