2009. augusztus 25.

Folytatás

Az éjszakánk nem volt túl jó, 3x kelt Gergő majd 6tól már vissza sem akart aludni, ott dorbézolt köztünk az ágyban. Ekkor még jó kedvű volt, és szerencsére nem volt büdi a pelus sem. A pelenkázón ismét pisilt egyet, persze maga alá, gyorsan megmerítettem benne a tesztcsíkot és sajnos eléggé rózsaszín illetve zöld lett ott ahol nem kellett volna. Magyarul talán fehérje és tuti hogy baktérium is van benne. :( Elvittem megfürdetni mert a haja is pisis volt. Épp csak letörölgettem már újra a pelenkázón, kiterítettem a vödörre a törölközőt mikor újra nagy ívben lepisilte magát, az arcát, a mellkasát, és ahogy megemeltem maga alatt is mindent, így pisitől csöpögő gyerekkel mentem végig a lakáson az újabb fürdéshez.
Egyébként már egyre jobban megy a csapban való fürdés és Gergőnek is egyre jobban tetszik. A hátát meg a haját alig tudtam megmosni, mert mindenáron meg akart fordulni hogy a folyó vízbe nyúlkálhasson. Aztán irány újra a pelenkázó de ekkor már megfenyegettem, hogy ha még egyszer lepisili magát akkor Dogma fogja megfürdetni! Több baleset nem történt, viszont ahogy áthúztam a fején a bodyt olyan üvöltésbe kezdett amit már rég vagy talán sosem hallottam még tőle így öltözést félbehagyva nyakban lógó bodyval gyorsan megemeltem és összebújva hüppögtünk egy kicsit. Végül hagyta magát felöltöztetni, de eléggé maga alatt volt innentől.
Ráadásul két napja bojkottálja a baracklé ivást is, pedig finom édes barack (lereszelve átszűrve és vízzel hígítva plusz Normaflore-ral dúsítva) és eddig ízlett neki. Most meg úgy fintorog meg rázkódik tőle és köpi ki mintha valami keserű trutyi lenne. Szóval nem tudom....
Bent a kórházban szerencsére nem kellett most sokat várni, gyorsan felragasztották a pisit gyűjtő zacsit, meg megvizsgálta a doktornő. Viszont a pisire több mint egy órát vártunk. Már mindent kipróbáltam, szopiztunk is, baracklé köpködés, minden volt mire lett egy kevés produktum. A gyors teszt nem mutatott rosszat de a labor csak ma du. lesz meg, a tenyésztés meg 2 nap múlva. Ma még vissza kell telefonálni és majd az eredménytől függ hogy hogyan tovább.
Amíg ott voltunk a doktornő kétszer is rákérdezett hogy meddig szedtük az emelt dózist az antibiotikumból? mondtam hogy egy hétig. Nem két hétig kellett volna?
szerencsére nálam volt a záró és azon egyértelműen az volt írva hogy 7 napig kell napi 2x szedni, utána csak napi 1x.
Na meg van az eredmény, a labor lelet negatív.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése