2009. július 28.

Tápos tej

Már kb. két hónapos korában mikor elértük a 6 kilót mondta a védőnő, hogy nagyon tápos a tejem. Szerencsére az elmúlt egy hónapban lelassult Gergő hízása viszont a tápos tej máshol mutatkozik meg. Most 5 hónaposan és egy hetesen 8380g és 72cm és csak szopizik pedig normál méretekkel született, 52cm és 3560g volt.

Azt vettem észre, hogy minden szopi után, persze kivéve az éjjeli álomszopikat, beindul a gyerek, ezerrel jár keze lába, teljes átéléssel rugdos, hídba veri magát. Hozzá fura erőlködő hangokat is hallat, és sokszor még a szemöldökét is összevonja és csücsörít, annyira koncentrál. Egészen addig, sőt tovább is csinálja, de itt már én szoktam leállítani, míg már annyira leizzad, hogy nedves a haja is meg a pólója is. Igazából mókás, sokat mosolygok rajta.Ma megpróbáltam felvenni. Az elején "megzavartam", észrevette a kamerát és mosolygott de aztán hamar belelendült ismét. Aztán a 3. percnél észrevette a pillangót a lábánál így annak tanulmányozása közben lenyugodott, de így is egy élmény volt! :D


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése