2009. július 11.

Fogas kérdés

Jaj ezek a fogak! Szegénykém mire rájöttem miért ilyen nyűgös és miért alszunk ilyen rosszul már 3 napja szenvedett én meg hulla fáradt lettem a nem alvástól. Aztán bekentem Dentinoxal az ínyét és túlzás nélkül egy perc múlva már aludt is. Azóta ki is használjuk az engedélyezett napi háromszori kenést, abból az egyik elalváskor, egy pedig az első éjjeli szopi után. Megvan az egyébb, fogzásra utaló jel is, a kakink ronda zöld lett és olyan fura állagú. Ma estére nagyon fájt az ínye, egyfolytában rágja a kis ujját vagy az enyémet ha elkapja, mert azonnal benyomja a szájába. Jó nagyokat tud már most harapni! :) Ahogy nézegettem, van egy kicsit keményebb dudor az ínyén, de nem középen hanem egy kicsit balra és ott elég piros is, már ha egy alapban piros ínyen ez megállapítható. Kiváncsi leszek mikor bújik ki az első fogacska! De ha meglesz azonnal megmutatjuk fénképen is!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése