2009. július 1.

Felfedezések napja


Tegnap felfedeztem egy csomó mindent!
Először is azt már tudom egy ideje, hogy ez a két kalimpáló öt ágban végződő valami a kezem, és egyre ügyesebben fogom meg vele a dolgokat és juttatom be a számba. Bár a cumit az istennek sem sikerül, a fini puha része mindig épp az ellenkező irányba néz mint ahogy kéne. Szóval kiderült hogy van még két kalimpáló valami, ami szintén öt ágban végződik csak rövidebbekben mint a kezemen. Igazából csak néha látom őket, pl. autóztunk, és az ülésben egyszer csak ott voltak. Egy csomó ideig gyönyörködtem bennük, de aztán amikor anya kivett megint eltűntek. Aztán később a babakocsiban újra előkerültek és bár az ágakat a végén nem értem el, de felfedeztem egy csuda klassz játékot, lehet a vastag húsos részét klasszul ütögetni!
Aztán ma mi történt! Végre elértem a kis pálcikákat is, húztam húztam de a számba nem tudtam bedugni, túl nagy a pocakom, viszont anyáéba minden nehézség nélkül bejutott!! Csuda klassz volt!
Aztán ott van az a tükör dolog is. Csak ritkán látom, eddig talán ha háromszor voltunk ott, de olyankor mindig volt ott gy másik baba is anya kezében. Eleinte nem nagyon érdekelt, de tegnap ahogy nézegettük egymást, nekem egyre szimpatikusabb lett a kis fickó, gondoltam akkor barátkozzunk, megeresztettem felé egy mosolyt. És mi történt! Visszamosolygott ő is. Remélem anya gyakrabban visz majd hozzá látogatóba!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése