2009. június 29.

Izgi

Szombaton olyan izgit csináltunk anyával! Titokban, hogy apa meg ne tudja, elmentünk egy klassz helyre ami tele volt mindenféle színes edénnyel. Persze voltak fehérek is, mint később kiderült azért, hogy csupa kedves anyukák odavigyék a babáikat és lenyomatot csináljanak rájuk a talpukból, ugyanis mi is ezt csináltuk. Először amíg még mások nem voltak egy jó nagyot szopiztam. Olyan jól esett, hogy el is aludtam közben így anyának volt ideje megfestenie egy bögrét. Aztán sajnos jött egy nagykislány aki olyan hangosan beszélt, hogy felébresztett, de így legalább nekiláthattunk az én tányéromnak is.
Anya kiválasztott két szép kéket majd jött egy kedves néni, aki egy hosszú de nagyon puha valamivel felkente a kékeket a talpimra. Csuda finom érzés volt, nagyokat sikongattam közben, anya alig tudta tartani a lábam, hogy nehogy minden kék legyen, de a nadrágjára így is jutott belőle. Utána a nénivel ketten megpróbálták rányomni a talpimat a tányérra. Az első nagyon jól sikerült, viszont a másodikat újra kellett csinálni. Sebaj, megoldottuk ezt is. Szerette volna anya, ha a tenyeremet is rátesszük de én egyelőre jobb szeretem ököllel püfölni a dolgokat, nem akartam kinyújtani az ujjaimat. Aztán csinált még a tányéron némi utómunkát, én meg addig szórakoztattam a többieket a kocsiból. Nagyon jól éreztem magam! Tegnap adtuk oda apának. Nagyon tetszett neki, először azt hitte hogy ezek csak díszek, de anya megnyugtatta hogy nyugodtan ehet ihat belőlük.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése