2009. június 6.

14. fejezet - Műteni - nem műteni

Nem akarom hogy megműtsék! És igyekszem is mindent megtenni érte!
Igazából még pocakos koromban kezdtem el járni pránanadi kezelésre. Hetente egyszer mentem Gyurihoz, rajtam keresztül kezelte Gergőt, aki nagyon szerette, mindig mozdult Gyuri keze után. Érdekes, hogy a vese miatt 3 hetente kellet mennem genetikai UH-ra és mégis csak miután kezelt Gyuri "vették észre", hogy Gergőnek a jobb oldalon kettős üregű veséje van. Én biztos vagyok benne hogy Guri keze van a dologban. :) Sőt, mint már írtam korábban, amikor születés után Gergőt UH-zták kiderült hogy mindkét oldalon kettős üregű a veséje.
Azóta is járunk kezelésre és néha én is megkezelem itthon. Az eredmény: a márciusi UH szerint a tönkrement tág rész 24mm, míg a május 6-án végzett UH szerint már csak 16mm. Ez akárhonnan nézem is, egyharmados csökkenés!
A műtét kiírt időpontja május 7. volt. Ahogy közelgett az időpont egyre rosszabbul éreztem magam miatta, és egyre rosszabb gondolataim, érzéseim voltak vele kapocslatban. Biztos butaság de folyton az járt a fejemben hogy nem fog felébredni. A műtét előtti pénteken elmentünk egy természetgyógyász gyerekorvoshoz, aki sajnos nem volt szimpatikus. :( Alapban sem, de amikor közölte hogy fogyókúráztassam Gergőt mert szerinte kövér, hát akkor meg pláne nem! Azzal érvelt még, hogy az anyatej az tiszta fehérje, és nagyon megterheli a veséjét is amivel ugye gond van, illetve az egész szervezetét. Nohát kb. 2 perces utánaolvasás eredményeképpen találtam a következőt: az anyatej fehérjetartalma 1% körüli!!! Szóval no comment. Kezelésként pedig iszonyat drága gyógynövényes szereket javasolt illetve egyéb kezelést aminek kimenetelét ő sem tudta garantálni. A szereket rajta keresztül lehet megvenni illetve a kezelést nála lehet megcsinálni. Szóval az egész nagyon nem tetszett. Ami miatt mégis jó volt hogy elmentünk hozzá, hogy ő vetette fel annak a lehetőségét, hogy halasszuk el a műtétet. Várjunk még vele hogy erősödjön Gergő immunrendszere. Ezen felbuzdulva a műtét előtt két nappal felhívtam a dokit, megkérdeztem hogy nem lehetne-e halasztani. Nem zárkózott el, berendelt egy hasi UH-ra aminek eredményét fentebb leírtam.
Az ő szemszögéből változás nincs, - hiszen a tönkrement vese nem kezdett el újra működni, amit persze nem is vártunk - műteni kell, de nem SOS így várhatunk 2-3 hónapot. Annak, hogy 1/3-dal kisebb a tönkrement rész nem tulajdonított jelentőséget. Azzal engedtek haza minket, hogy szedjük tovább az antibiotikumot és ha belázasodik vagy genny lesz a vizeletében azonnal műteni kell.
Az antibiotikumot saját felelősségemre azóta sem és előtte sem adtam-adom Gergőnek. Meg vagyok győződve arról, hogy legalább akkora kárt okoznék vele, tönkreteszi a még alig létező bélflóráját és kitudja milyen hosszabbtávú következménye lesz, mint amekkora a kockázata annak hogy esetleg a vese begyullad. Hiszen nem azért kellene szedni mert most van baja, hanem azért hogy "megelőzzük" hogy baja legyen. Az anyatej rengeteg immunerősítő anyagot tartalmaz, többet, mint amit egy csecsemő bárhonnan máshonnan megkaphatna, és mivel Gergő még mindig csak szopik így mindent megkap amire csak szüksége van, hogy kis szerevezete megelőzze a betegséget! Egyébként pedig 16 hetesen 67cm és 7640g Ez magáért beszél.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése