2009. június 24.

21. fejezet - Medence parti

Kaptam Anyától egy medencét de csak harmadik nekifutásra sikerült kiderítenem mi is az! Először Ádi barátomnál voltunk de én az oltás után úgy bealudtam, hogy kénytelen volt egyedül felavatni. A második alkalom a teraszon lett volna, de mire Anya teleöntötte vízzel meg kihozta azt sok, szerintem teljesen felesleges cuccot hozzá, megint bealudtam :(
De végre eljött a nagy nap, amikor bele kerültem én is! Igazából először nem tudtam ám mi az, de mivel imádok fürdeni és ebben is víz van így azonnal a szívembe zártam. Annyi volt csak a fura, hogy ebben feküdni kell, mivel esténként én egy vizes vödörben szoktam üldögélni. Amikor beletett először fura volt, meg is lepődtem hogy most mi van. Ki tudok terülni a vízben nem csak törökülésben, a lábammal a nyakamban vagyok. Hamar ráéreztem ám az ízére, el is kezdtem kapálózni! Képzeljétek, ki tudtam fröcskölni a vizet a medencéből! Erre persze odajött Dogma is, nehogy már ő kimaradjon valami jóból én meg megpróbáltam lefröcskölni őt is.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése