2009. június 24.

20. fejezet - A csajok

Hát igen! Azt sem tudtam kik azok de Anyától már többször hallottam, hogy vasvillával akarja majd kergetni őket. Szegények! Anya szerint ha rájuk villantom a féloldalas mosolyomat akkor majd itt fognak csüngni a kapun hogy bejussanak hozzám. Egyelőre nem tudom még, hogy jó lesz-e ez nekem vagy sem.
Nohát az első csajszi életemben Laura volt. Hozzám képest ő már "nagylány" és ennek megfelelően elég rámenős is volt. Én nyugisan feküdtem a játszótéren, időnként bele-bele szívva a cumimba, ő meg egyfolytában nyúlkált meg rám akart fordulni, egyszer a cumimat is kinézte magának. Persze! Hozott volna inkább magával egyet! De ügyes voltam, nem hagytam hogy elvegye, gyorsan kiköptem mielőtt elérte volna a számat. A második nőci szintén Laura volt aki már most hódolva a női szeszélynek Lolinak hívatja magát. Ráadásul ő rendezte a kerti partyt amire hivatalos voltam. Úriemberhez illően én érkeztem elsőként, így volt időm őt jobban szemügyre venni, pláne hogy a többiek jó fél óra késéssel érkeztek. Mi már nagy egyetértésben heverésztünk az ágyon, megfogta a kezemet is, mikor beállított a konkurencia, Marcell személyében. Loli persze nagyon élvezte a helyzetet mert egyszerre két pasi között feküdt.De nem tartott ám ez sokáig mert megérkezett a másik Laura is, aki aztán abszolút központi személyiség lévén egyfolytában bemutatózott hogy hogy tud hullámban a hasán előre haladni, meg hogy forog jobbra balra mint egy balerina. Nekem egy kicsit sok is volt így én egy idő után elvonultam aludni és legfiatalabb lévén hagytam had éljék ki a nagyok a feltűnési vágyaikat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése