2009. július 26.

Nyaralás

Életem első nyaralása a Tisza mellett csuda klassz volt, bár még mindig nem tudom mi is az a Tisza. Egyszer lementünk valami víz mellé ami iszonyat hal szagú volt, én nem is mentem volna bele, de anya odavitt és belelógatta a lábamat. Jaj olyan hal szagú lett az is! Nem is értem az embereket, apa meg Dogma úszott is benne. Persze apa utána gyorsan le is zuhanyozott de Dogma azóta is bűzlik. Most ott maradt egy hetet még nyaralni Mamival és Papival, aztán visszamegyünk mi is és együtt lent leszünk még egy hetet. Anya viszont már most beígérte Dogmának, hogy a nyaralás végén irány a kád!A második nap volt egy kis izgalom, persze mikor máskor mint amikor rokonlátogatóba indultunk. Reggel amikor felébredtem alig tudta kinyitni a bal szememet. Persze mikor máskor mikor a rokonok pont az én szép szemeben akarnak gyönyörködni :( Tele volt valami sárga ragadós cuccal. Anya is jól megijedt meg én is. Szerencsére nem volt piros, de azért rossz érzés volt. Lett is nagy kapkodás, könyv meg Net, hogy mit is lehet tenni, anya még a fórumos lányokat is megkérdezte, hogy volt-e már hasonló valakinek. Végül a döntés a következő lett: Forralt vizes pelussal anya tisztára mosogatta a szememet, majd fejt egy kis fini anyatejet és tűzben fertőtlenített kiskanállal beleöntötte a szemembe. Igen öntötte. Csepegtetni akarta de úgy remegett a keze hogy egy lendülettel beleöntötte az egészet. Hirtelen csak egy nagy homályos fehér pacát láttam de nem ijedtem meg, hős módjára pislogtam egyet és láss csodát újra jól láttam. Anya a felesleget letörölte. Majd a nap fojamán még kétszer kellett törölgetni a szemem és délutánra teljesen rendbe jött! Szóval csuda szupi dolog ez a tejcsi! Nem csak a pocakomat tölti meg de meggyógyította a szememet is!

Tökélyre fejlesztettem az oldalamra való fordulást is, bár egyelőre csak a bal oldalamra de onnan már nézelődök fölfelé is meg lefelé is. Anya már nagyon kíváncsi mikor fordulok hasra, de megnyugtattam hogy annyira azért még nem sietek :D
Viszont ami már csuda jól megy, az a beszéd. Kész monológokat adok elő. Van hogy 20 percet be sem áll a szám, hosszú mondatokban mesélem el a nap eseményeit. Meg van hogy hosszan kell anyát győzködjem, hogy végre engem is engedjen oda a laptopjához.

Nagypapiéknak hatalmas kertjük van amiben sok a fű így minden nap oda feküdtünk ki anyával meg Dogmával. Megkaptam anya szemüvegét is hogy ne süssön a napocska a szembe. Sőt, ott fürödtem az új medencémben is. Na az nem volt hal szagú!
Közben volt anya szülinapja is. Tőlem egy nagy orrpuszit kapott ajándékba, apa meg készített neki egy újabb fotókeretet amin végre rajta vagyok én is! Sőt, az én képemet tette bele a keretbe is. Nagyon örült neki anya is meg én is!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése