2009. október 9.

63. fejezet - leesés, éjszakai dorbézolás és egyéb történések

Tegnap itt volt a védőnő vészmadárkodni. Már épp indult, mikor gyorsan visszafordult, hogy nagyon vigyázzak, ne hagyjam már sehol egyedül Gergőt, nehogy leesen. Mondtam nem szoktam, nagyon vigyázok, meg egyébként sem mozgolódik nagyon, nem jeleskedik a forgás gyakorlásában, kúszni meg még legnagyobb bánatára nem tud. Erre mi történik ma reggel?? Leeseik az ágyról :( Nem tudom hogy történ, mert tényleg nem kúszik, és eddig forogni is csak oda és vissza forgott, olyat még nem csinált hogy tovább forogjon, magyarul guruljon egy irányba. A franciaágy közepén hagytam és két oldalról feltornyoztam a paplanokat biztos ami biztos. hallottam egy durranást majd hatalmas sírást, én meg rohantam. Azt hittem az ágy végébe verte be a fejét. Berongyoltam a szobába és hirtelen nem is értettem, mert nem volt az ágyon. Szegény, Péter oldala felől volt leesve és félig bent volt az ágy alatt. Gyorsan megemeltem, szerencsére nagyobb volt az ijedtség mint a fájdalom mert rögtön abbahagyta a sírást. Mondjuk egy részről Dogma fekhelye másrészről meg Péter könyvei tompították az esést. De bevallom nagyon megijedtem én is.
Azóta egy pillanatra sem merem ott hagyni!

Az éjszakák egyelőre nem javulnak, sőt! Elkezdett éjjel dorbézolni. Már másodjára játszotta azt, hogy fél1 -1 körül mikor ébredt szopizni úgy gondolta hogy mégsem éhes, sőt szerinte vége az éjszakának is és hajrá játszunk! A legérdekesebb ilyenkor az éjszakai fények, a kuglifej ami az ágyánál világít, a szúnyogriasztó fénye illetve a mozgásérzékelő fényei. Persze mindig az, amit épp nem látni így szopi helyett állandóan ívben hátravágja magát, kvázi fejjel lefelé lógva a karomban hogy láthassa azt amelyik épp a háta mögé került. Nem volt vicces. Nagyon nem. Az első éjjel rendesen kiakadtam, pláne hogy emellett az így töltött 3/4 óra mellett még vagy 5x keltünk. Második éjjel pedig, amikor ezt kezdte, visszaraktam a kiságyba és otthagytam. Ezt 3x eljátszottuk mikor végre hajlandó volt szopizni és visszaaludni.

A kajálással is egy kis problémába ütköztünk. Gondoltam, hogy egy hét sütőtök evés után most már beújítok valamit amivel Gergő is bőszen egyetértett, mert utolsó este már nagyon nyögvenyelős volt a vacsora. Minden könyv, fórum, leírás azt mondja hogy ekkora baba már vígan eszik krumplit, sőt a táplálék egyik fő alkotóeleme a krumpli. De persze mi miért is tartoznánk bele az átlag babákba. Leteszteltem, mert két egymást követő nap is ugyanaz történt. A krumpli-gyümölcs keverék felének elfogyasztása után hirtelen hatalmas öklendezések közepette visszarakta az egészet az előkére. Úgyhogy most hanyagoljuk egy kicsit a krumplit. A rizs viszont nagyon bejön neki, eddig leginkább almával keverve.

Viszont a legújabb attrakciója a pihenőszékről való lemászás. Tündéri ahogy csinálja. addig rúgkapál benne míg szépen le nem tornázza magát ülésből fekvő helyzetbe, hogy már csak a válla meg a feje támaszkodik az ülésen, és akkor szépen lefordul oldalra.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése