2009. május 8.

2. fejezet - A teszt

Folytatva a történetet az esküvő előtti szerdára kaptam újabb időpontot a dokihoz (06.25), ez most a saját nőgyógyászom volt, mert még mindig nem történt semmi. Elmondtam neki mi a gondom, megvizsgált hogy nincs-e valami gyulladás de mindent rendben talált. Mondta hogy csinál UH-t is hátha terhesség, erre mondtam hogy csináltam már 2 tesztet de azok negatívak lettek, de nem gond ha az, hiszen most lesz pár nap múlva az esküvő meg már különben is gondoltunk rá hogy lassan jó lenne... Ahogy nézte a monitort mondta hogy itt ez a sötét folt azt is jelentheti hogy holnap vagy még ma meg kell jönnie, DE! Ahogy tovább nézegeti egyre biztosabb abban hogy ez egy petezsák. "Mikor is csinálta azt a tesztet? - Kb. két hete. - Akkor reggel csináljon egy újat!"
Még most is látom magam amikor ide érkezett a beszélgetés én már a fejemet fogtam és a végén még a könnyem is folyt. És nem örömömben hanem ijedtemben! Mit gondolhatott a doki! Hiszen alig két perce még azt mondtam, hogy nem baj ha baba hiszen tervezzük is és most meg itt fekszem a legnagyobb kétségbeesésben, fogom a fejem és sírok......
Összeszedtem magam, folytattuk a beszélgetést. Majd elkezdtem aggódni, hogy nekem előző pénteken volt a lánybúcsúm és igencsak felöntöttünk a garatra, ezt jeleztem is a dokinak. Kérdezte hogy négykézláb mentem-e haza, mondtam nem. Akkor nincs gond. "Na igen de én apukámtól azt örököltem hogy igencsak jól bírom az alkoholt. - Miért mit és mennyit ivott? - Töményet pálinka és tequila formájában és tízet" Itt elkerekedett a doki szeme és finom jó tanáccsal látott el, miszerint az esküvőn egy pohár pezsgőnél ne legyen több.
Persze másnap megcsináltam a tesztet és pozitív lett. Akkor is sírtam. A biztonság kedvéért a következő reggel csináltam még egyet de az eredmény változatlan volt.
Az esküvőt követő reggel megint megnézték UH-n és akkor már dobogott a szíve is!
Ekkor volt 5 hetes.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése