2009. május 8.

4. fejezet - Kislány - Kisfiú

Bevallom kislányt akartam. Annyira arra készültem, hogy vettem is egy rózsaszín bodyt mielőtt tudtuk volna hogy mi lesz. Aztán a 12. heti UH-n a kis drágám pont beterpesztett és egyértelműen 3 lába volt, még nekünk laikusoknak is :D Még a dokinő is csodálkozott hogy ilyen korai szakaszban ennyire egyértelműen látszik. Apja fia! :D:D
Nem is tudom le merjem-e írni, mert annyira de annyira bánt a dolog... de napokba telt mire sikerült elfogadnom.
Édes kicsikém! A világ összes kislányáért sem adnám soha!
Az elmúlt napokban jöttem rá miért is akartam annyira lányt. Mert a családban valahogy úgy alakult, hogy bár csak egy hangyányit de mégis közelebb állnak hozzám a kislányok. Flóra, aki az első volt, Lili a keresztlányom és Blanka. És be kell valljam aggódtam a kisfiúk oly gyakori problémája miatt is, hogy hogy fogom megoldani a fitymaletapadás kérdését.....
Így utólag, főleg leírva olyan hülyeségnek tűnik, tudom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése