2009. szeptember 2.

Dogma mindig mindenhol

Jaj úgy szeretem!
Fini puha a szőre csak mindenhol ott van, néha még a számban is. Persze ilyenkor anya ugrik hogy kiszedje de volt hogy nem volt elég gyors én eltüntettem valahova, hiába kereste.
Az egyik legjobb dolog Dogmában, hogy mindig odafekszik ahol én vagyok és nem kell kitörni a nyakam hogy felnézzek rá, hanem egy szinten van velem. És nagyon jó boksz zsák is, jókat szoktam rugdosni az oldalát. Mi minden megosztozunk ahogy a jó testvérek szoktak, osztozunk a szőnyegen, a takarón, a homokozón, sőt a játékokon is bár, anya ennek nagyon nem örül.
Egy dolog van amit viszont idővel meg kell beszéljünk, az pedig a sok puszi. Ok értem én, én is szeretem ha pl. anya puszilgat de Dogma puszija túl nyálas, és nem nézi hova adja, hanem ahol éppen eltalál a nyelvével. Na igen és van még valami ami zavar benne de ezt csak halkan írom le nehogy megbántsam. Szóval elég büdi a szája...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése