2010. január 26.

94. fejezet - az orrszívó

Sajnos utolért minket is az első megfázás :( Bár talán szerencsésnek is mondhatjuk magunkat hogy csak most, 11 hónap után. Eddig még nem volt Gergő beteg. Ez sem olyan vészes, csak kicsit folyik az orra, és lefekvések előtt kiszívjuk neki a porszívóval, hogy tudjon aludni.
Az első találkozás az orrszívóval szörnyű volt, a kézit használtam, de egy lyuknál tovább nem jutottam. Persze jól kiszedte de nem tudom mi egyebet okozhatott mert olyan iszonyatos sírásba kezdett Gergő ami egyáltalán nem jellemző rá és azzal a jellegzetes valamim fáj sírással sírt hogy a másik orrlyukát hagytam és végül már vele sírtam én is, olyan nehezen nyugodott meg. :( Végül elaludt de éjjel többször kelt és alig tudott szopizni mert tele volt az orra, egyszer úgy is kellett elaltatnom hogy ült az ölemben mert fekve cumival a szájában már nem ment. Amikor meg elalszik a cumit ki szokta köpni.
Másnap reggel elővettem az általam is rettegett orrszívó porszívót. Sajnos már épp eleget láttam illetve hallottam hogy mekkora mumus ez a babáknak. Először félve dugtam be a nózijába, Péter feladata volt lefogni. Persze a sírás nem maradt el. Majd a délelőtti és a délutáni alvás előtt is szívtuk meg este is újra. Igyekeztük megnyugtatni, a kezébe adtam előtte hogy nézze meg mi ez úgy is hogy már ment a porszívó. akkor még nem félt tőle. A következő előtt meg Péter hülyéskedett hogy bedugta az orrába és hangosan "kacagott" hogy ez mekkora jó buli.....
És az eredmény, hogy már este sem sírt, de ma reggel már egyedül szívtam az orrát, nem kellett lefogni sem, nem volt egy hangja sem, Sőt! Még a száját is kinyitotta hátha onnan is ki akarok szívni valamit :D
Olyan édes! Egyszerűen imádom!! (Csak végre átaludhatná már az éjszakát! Szörnyűek vagyunk mi anyák, nekünk sosem elég jó semmi...... )

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése