2010. január 11.

89. fejezet - újabb ügyességek története

Olyan ügyes az én kis tündérem!!
Először is kinövesztette a 7. fogát. Szegénykém tegnap este elalvás közben küzdött vele bár akkor ezt még nem tudtuk. Kb. egy órán át tartott míg sikerült elaludnia. Ez talán a második ilyen volt tíz és fél hónapja alatt. Először cicizett, általában ebbe bele szokott aludni, de most nem, majd lefektettem, arra is volt már példa többször, hogy némi játék után elaludt magától, de most ez sem. Szegény csak nyűglődött, hasra fordult és próbált felkapaszkodni a rácsban, a végén már sírt. Én ki be jártam mint az ingaóra, de nem vettem ki, végül mellé ültem a földre és simogattam meg énekeltem neki, közben simiztem meg megakadályoztam hogy hasra forduljon. Végül elaludt de éjjel is többször nyöszörgött.

Viszont a másik nagy nagy dolog, hogy feltérdel, mármint négykézláb és most már bárhol meg tudja csinálni! És rugózik is!
Sikerült lencsevégre kapni!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése