2010. január 15.

91. fejezet - a rettenthetetlen Pisimókus története


Az egész még hetekkel ezelőtt kezdődött, amikor is egyszer csak reggelre nem volt elég a pelenka űrtartalma. Több mint egy hétig tartott mire megtaláltuk a megfelelő méretű pelenkát (kettővel nagyobb, mint amit nappal hord), addig minden reggelre mindene úszott a pisiben, body, pizsama, hálózsák. Aztán egy ideig úgy tűnt megszűnt ez a probléma, erre ma hajnali 6kor szopi közben valami fura szagot éreztem de hiába tapogattam nem találtam a forrását. Majd cicit cseréltünk és épp mire befejezte, jobban mondva lealudt a ciciről találtam meg a nedves foltot a derekán. A hálózsák még nem volt nedves de a pizsi már igen. Persze jött a dilemma hogy ha most tisztába rakom akkor lőttek az alvásnak, de ha meg nem akkor mi van ha megfázik.... Rövid mérlegelés után a lustaságom győzött, visszatettem az ágyába de jól betakargattam hogy ne fázzon. Mondanom sem kell aludni alig aludtam akár át is pelenkázhattam volna mert csak azt lestem hogy mikor ébred fel magától ara hogy vizes mert akkor rögtön átöltöztetem.

Végül elaludtam én is, negyed 8kor ébredtem a hangjára, még félkómásan gondoltam gyorsan megteszem azt amit 6kor nem akartam. Péter is aludt még bár már nem sokáig. Gergőkét feldobtam a pelenkázóra és gyorsan kihámoztam a pisi göncökből amit ő hangos O O O O felkiáltásokkal nyugtázott. Majd lekerült a pelus is és ekkor támadt a rettenthetetlen pisimókus. Félálomban először fel sem fogtam mi történik, meg pláne hogy ilyen már hosszú hónapok óta nem történt, de egyszer csak nagy sugárban jött a pisi amit Gergő felül nagy kurjongatással és széles köpködéssel kísért. Szerencsére az ágyba azért nem talált bele de maga alá ment rendesen így most már nem csak a popsijáról de a hátáról is folyt a nedű. Gyors wc papír segély, meg popsitörlő hogy újra szalonképes legyen a fiatal Úr de legalábbis ruhát tudjak rá adni. Majd az apja mellett landolt az ágyban ahol be nem állt a szája.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése