2010. január 18.

92. fejezet - lépcsők

Pöttöm rákapcsolt a mozgásbéli fejlődésre. Igazából pár nap alatt eljutott a négykézlábra feltolom magam-tól a feltérdelek ha van mibe kapaszkodni egészen a felmászok egy lépcsőfokot-ig. Ugyanis nálunk több egy lépcsőfokos szinteltolás is van a lakásban. A lefele menet viszont egyelőre nem megy. Ő mindenképpen előre próbálkozik amit mi nem hagyunk, hanem a fenékkel előre lenne a jó megoldás. De amint megfordítjuk hogy a lába jöjjön előre ő rögtön elkezd vissza felmászni a lépcsőre nagy méltatlankodások közepette, holott eddig lefelé igyekezett. Na mindegy, egyszer csak összerakja a kis agyában ezt is, mint már oly sok mindent.

Egyébként nagyon ügyesen négykézlábazik, most már bárhol, nem csúszik ki alóla a térde sem. Persze ha el akar jutni A-ból B-be gyorsan hasra vágja magát hihetetlen gyorsan odakúszik bárhova. És szerintem ma fel is állt a kiságyában, bár még nem vagyok teljesen biztos benne. Majd ha megint csinálja akkor leírom. mert igazából még félálomban voltam ő ott ült és magyarázott és csak homályosan láttam hogy nyúlkál lefelé mert kilógott a rácsok között víziló és azt próbálta elérni, de hirtelen nagyon megemelkedett a feneke én meg ugrottam ki az ágyból nehogy fejre essen.
Hál'istennek bár már elér sok mindent elér de arra még nem jött rá, hogy a dolgokat le is lehet pakolni. Egyelőre megelégszik a játékos dobozok kipakolásával. Be kell valljam elég nagy felfordulás van anélkül is :)

Itt pedig a jól megérdemelt pihenését tölti a nap végén

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése