2010. január 13.

90. fejezet - Igen igen igen!!


Nagyon felgyorsultak az események. Alig két napja kezdett el négykézlábazni, máris sikerült négykézlábból fenékre ülnie! Igazából észre sem vette szerintem, hogy mit csinál, mert csak a TV-re koncentrált. Elkezdett a kezeivel hátrafelé lépkedni és a fenekére huppant. Én meg persze kitörő tapsviharral üdvözöltem. Szegény azt hitte meghibbantam :D

Ami még újítás, hogy második napja megint csak egyszer alszik napközben, viszont cserébe tegnap 9ig ma meg fél10ig aludtunk reggel. El sem akartam hinni! Igazából nem is hétalvó hanem már nyolcalvó lett. :) Persze az éjszakai szopik még mindig megvannak de én nem bánom. Kíváncsi vagyok, hogy most ez már tartós lesz-e, mert a korábbi próbálkozás 3 nap után hamvában halt és ismét kettőket aludt napközben.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése