2009. november 2.

74. fejezet - mindenféle tudományok

A tudományok tárháza szinte napról napra bővül. Persze a gyerek anyja meg állandóan dicsekszik vele, dehát mi anyák már csak ilyenek vagyunk. Gergő kérésre bármikor bármennyi pacsit hajlandó adni, sőt olyankor is ha nem is kérjük :) Porszívózni is szeret, ha én takarítok akkor ő előszeretettel nézi amint ide-oda tologatom a porszívót és ha odaadom neki akkor ő is lelkesen tologatja illetve a gégecső rejtelmeivel ismerkedik. Erre mondta az apja, hogy na ezt biztos nem tőle örökölte :)


A legújabb tudomány a tapsitapsi. Erre borzasztóan büszke vagyok! Most már rendesen csattan is ahogy ütögeti a kezeit. Voltunk hétfőn ringatón, ahol az ölemben ült én pedig előtte tapsoltam, majd megfogtam a kezeit hogy tapsoljunk. Miután elengedtem magától tapsolt tovább, bár az ütemet nem tartotta de ez senkit nem érdekelt :D Azóta ahol csak éri gyakorolja, pelenkázón, habtapin, sőt, alig ébred fel és máris tapsikol.















Dogmával is egyre jobban megy a játék Egyre jobban élvezik egymás társaságát, és úgy tűnik Dogma is kezdi elfelejteni a legutóbbi szemkinyomósdit.



Feltétlenül meg kell említsem, hogy most volt Dogma szülinapja. Október 26-án lett 4 éves. Meg is ünnepeltük egy fél grillcsirkével, rajta egy "szál" mécsessel. A nagy izgalomban és örömében kb 4 perc alatt benyomta a félcsirkét, majd még 4 perc elteltével annak rendje módja szerint kis is hányta a a felét. Majd mire észbe kaptunk visszaetet annak is a felét így a végeredmény, hogy a kutyagyerek megette a félcsirke háromnegyedét.
Itt még csak készül az falásra:


És végre hagytam a legjobbat. Bár a kúszás is még csak a pocakján körbe körbe megy, de kitalálta hogy fel akar állni, és ha csak módja nyílik akkor befeszíti a lábát és akár a kezemben kinyomja magát álló helyzetbe, vagy a legújabb hogy nem akar a vödörben leülni, csak ha már berogyik a lába indulhat a fürdés :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése