2010. november 28.

132. fejezet - sztrájkot hirdettünk

Tegnap kétségbeesésemben már beszéltem egy lll szoptatási tanácsadóval, arra jutottunk hogy cumizavaros szegény Szonyó. Most meg lett vonva tőle minden ilyen, persze az elalvásnál volt is nagy üvöltés, szegénykém. Viszont éjjel jól ment a szopi, reggel megint üvöltött, de valahogy sikerült megnyugtatni és úgy átvertem szegénykémet így sikerült megint cicizni. Méghozzá úgy hogy a combomon feküdt keresztben rázogattam, közben bedugtam a kisujjamat a szájába, elkezdte szívni ezerrel, majd gyorsan kihúztam és betoltam cicit a helyére. Először persze nem ment de már másodjára igen és így jól tele ette magát, nagyon éhes volt már. Aztán délelőtt is sikerült így megszoptatni pedig nem is aludt közben!! Jaj nagyon reménykedem hogy vissza tudunk állni, a tanácsadó azt mondta hogy kitartás kell hozzá és hogy el tarthat azért néhány napig. De nagyon reménykedem, pláne hogy fejni abszolút nincs időm a két gyerek mellett. Tegnap másból sem állt a nap csak fejtem, majd megitattam vele, majd újrafejtem és mire megvolt már megint kérte......Mert fejni jóval kevesebbet tudok mint amit kiszívna vagy mai igazán elég lenne.

Eltelt 3 nap, még mindig szívunk de azért egy fokkal talán már jobb. Valaki kérdezte, nem, nem éheztetem a gyereket, sőt kicsit előbb is etetem mint megéhezik, mert ha már türelmetlen akkor tuti nem megy. A szoptatós tanácsadó mondott több tippet hogy próbáljam szoptatni. Éjjel félálomban jól megy szerencsére, ezzel nincs gond, éjjel kétszer szopik, nappal meg ha még elkapom mielőtt felébred igazán akkor megszoptatom. Ha már elkéstem, akkor a tanács az volt hogy a lefejt tejet fecskendőből a szájába úgy hogy közben szopja az én ujjamat és az ujjam mellett becsempészni a fecskendő végét a szájába. Mivel sajnos viszont fejni nincs időm, ha fecskendő akkor abban tápszer van sajnos. Ami továbbra is működik az, hogy bekapja a ujjamat, szopizza egy kicsit majd gyorsan kihúztam és a helyére be a cicit. Ez van hogy csak 4-5 próbálkozásra sikerül de azért többnyire beválik. Most délután meg a bociboci tarka végtelenített változatát énekeltem közben ment a hajszárító én függőlegesen rázogattam, majd lecsúsztattam annyira hogy szemben legyen a cicimmel és valahogy bevarázsoltam a szájába. Mire végeztünk majd leszakadt a hátam meg a karom, de elaludt....
Nem tudom meddig tart ez még és én meddig bírom, mikor fogok én is sztrájkot hirdetni....

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése