2010. november 24.

129. fejezet - Gergőkém beteg!

Életünkben először Gergőke beteg! ok persze egyszer már volt, még a műtét előtt, de akkor nem látszott hogy beteg lenne csak büdi volt a pisije mert baci volt benne, de minden egyéb rendben látszónak tűnt.
Most pedig lázasan ébredt a délutáni alvásból. Nagyon nyűgös volt, sírdogált én meg elég melegnek éreztem és megmértem a lázát. Rossz volt látni ahogy egyfolytában emelkedik, végül 38,2nél állt meg. Egyelőre... Egy kis mese nézés narancs ivás és összebújás után újra elaludt.....

Kissé megkésve, tegnap kapta meg a 18hós oltás, biztos ez okozhatta, vagy nem. Szegényt nagyon leverte a láz, feküdni nem akart de egyfolytában nyűgös volt, sírdogált, a cumit meg a vízilovat ki nem adta a szájából-kezéből. Éjszaka viszonylag jól aludt viszont lázas volt végig. Nem akartam adni lázcsillapítót, mert a lázzal dolgozik jól a szervezete a vírusok bacik ellen. Másnap is egész délelőtt csak szenvedtünk, nem volt jó még a sem, végül is adtunk neki Nurofent. A láz összesen 2,5 napig tartott, a legmagasabb 38,9 volt. A fennmaradó időt már gyógyszerrel vészeltük át, minden egyéb tünet nélkül, sőt még vendégségben is jártunk. Arra is gondoltam hogy hátha ez a rettegett 3 napos láz de elmúltával a kiütések nem jöttek. Végül nézettem egy pisit a dokival, hátha ne adj isten a vese a ludas de szerencsére az is rendben volt. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése