2011. május 31.

156. fejezet - gyereknap

Ez a gyereknap nem volt egyszerű! A hírek már napok óta arról szóltak hogy országszerte milyen sok gyereknapi rendezvény lesz. Mivel gyereknap május 29, így rá is készültünk, bepakoltuk a gyerekeket és még melléjük a fél házat amire szükség lehet ha esik, ha fúj, ha meleg van, ha éhes, ha szomjas, ha bepisil, ha bekakil, ha vizes lesz, és még sorolhatnám......, és elindultunk.

Szigetszentmiklóson írd és mond a nagy gyereknapon nem volt semmi! Nem mi voltunk az egyetlenek akik ezt csalódással fogadták, mert számtalan a "sárgaház" elé babakocsival érkező anyukát apukát láttunk. Mint végül egy kiírást találtam, a gyereknapi program egy nappal korábban! volt.

Neki indultunk így Csepelnek, hátha ott! De itt sem volt sehol semmi! Aki ezeket szervezi vagy felelős lenne hogy egy kisvárosban, mert akárhogy is Csepel egy város
a városban, egy önálló kis közösség Budapesten belül, annak igencsak nagy hiányosságai vannak. Ha volt is Csepelen valami, akkor az sem a gyerekek napján!
De ha már így felkerekedtünk, nem akartunk hazamenni, jobb híján benéztünk a helyi plázába. Szerencsére volt ott egy játszóház így Gergőkém kijátszhatta magát, volt csúszda, ugrálóvár, autók és ami a legfontosabb, gyerekek! így ő nagyon jól érezte magát. Majd jól megéhezve mivel más nem volt, beültünk a Mc Donald's-ba. Szerencsére nem lesz a gyerek kedvence :) Viszont a csúszdába felmászott, minden gyerek ment, így ő sem maradhatott ki. Nem tudta mire vállalkozik. Azt még láttam hogy a zárt csőben felért a tetejére, de utána már se nem láttam, se nem hallottam. Aggódtam hogy nekem is be kell másznom a csőbe, de kb. fél perc múlva megjelent ijedt arccal a csúszda alján. Drágám, nagyon megdicsértem, hogy ilyen ügyes volt, de nem akart még egyszer felmászni :)

Szóval gyereknap alkalmából csupa bűnös dolgot műveltünk, plázáztunk és gyorskaját ettünk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése